tisdag 25 maj 2010

I'm back.

Nu är jag hemma igen efter en tur till Nyk, det blev inget handlat... jag tycker att dom har så tråkiga kläder i nyk och så tråkiga affärer -_- så jag väntar istället tills man kommer till Norrköping, finns lite mer att välja emellan där ;)

Idag har jag även vart och hämtat ut mitt paket från ICA, som innehöll min jacka + mina underkläder ;)

kanske lägger upp en bild på det sen :D
nu ska jag iallafall kika runt lite, kanske hittar mer att beställa ;D *haha*
"lite" kläder har väl ingen dött av? ;)


Ja just det, idag provade jag ett par converse skor, bara för att känna hur det va att gå i såna och jag säger bara fy fasiken vad obekväma! fast jag gillar inte converse-skor, tycker att det är så himla FULT! + att det ser "smutsigt" ut.... inte snyggt alls! Jag menar, det är inte snyggt till några kläder alls och inte på varken tjocka eller smala personer, är man tjock och har tights eller andra byxor till så ser det ut som den tjockisen har jätte smala fötter och långa (skit fult) och sen ifall man är smal och har tights eller andra byxor, hur kul ser inte det ut då? Då ser det ju ut som den personen skulle ha 2 meter långa och smala fötter! Förstår ni inte själva hur förjävligt det ser ut?

Sen en annan sak jag inte riktigt förstår, skinnjackor, varför har varenda jäkel skinnjacka? Det är inte heller snyggt! Jo vissa är snygga, men inte många, och när tjocka personer använder skinnjacka ser också kul ut, för skinnjackor/jacka får en att se "tjockare" ut, eller man ser bredare ut än vad man är, och när en kraftigare persom har det på sig så ser dom ju ännu kraftigare ut! Snälla människor....

Skinnjackor ser klumpigt ut.

Om ni frågar mig så ska man ha en "lätt" sommar/vår jacka på sig, så det inte ser varmt och jobbit att ha på sig :)

Fast kom ihåg att detta är mina åsikter och jag står för dom, för jag kommer aldrig att tycka converse skor och ballerina skor är snyggt! så är det bara :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar