måndag 24 maj 2010

Jag är inte säker...

... jag är fortfarande vaken, eller jag har rättare sagt vaknat igen, jag somnade vid klockan 21 förut och sov till kanske 21.45 och sen dess har jag inte kunnat sova för det är varmt,min sötnöt ligger och snarkar för fullt, hundjävlar skäller utanför och nu så är jag inte så trött längre :/
eller jag vet inte riktigt ifall jag är trött eller inte eller om jag är pigg.... konstig känsla i kroppen *hehe* men det känns ändå som jag skulle kunna va vaken hela natten.

jag funderar på att kolla på en film och se ifall jag är trött sen annars så får jag väl va vaken hela natten och skriva en massa blogginlägg och underhålla er mina kära bloggläsare ;D låter inte det bra?
Fast jag hade ju tänkt att försöka fixa till bloggen lite (igen) ;P
men det går steg för steg, precis som allt annat i livet, inget kommer ju på rullande band direkt.


Nu ska jag kolla runt lite på internet och se ifall jag hittar något skoj, och gör jag det så delar jag ju med mig av det på bloggen såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar