måndag 17 maj 2010

Jag bara älskar´t!

Kan man vara annat än glad idag? I don't think so! Solen strålar på himlen med klarblå himmel och det är varmt och skönt. Jag hoppas att detta håller i sig :)

Idag har jag vart i skolan, den ni ;)
där hände inte så mycket, vi skulle måla undersidan av ett par vagnar till tuff-tuff tåget, det gick bra, men fy sjutton vad varmt det va när jag satt där i mina verkstandkläder! Phu!....
men som sagt, ma ska inte klaga.


Alldeles straxt så funderar jag på ifall jag ska gå ut en sväng i detta underbara vårväder... men jag vet inte ifall jag rikitgt orkar *haha*
men det hade vart skönt med en promenad i solen och en glass i handen :P


nae nu tjatar min onda bror på mig att jag ska klippa hans hår... och jag får väl göra det ;)
så vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar