onsdag 12 maj 2010

Jag måste men jag vill inte....

jag måste sätta igång och skriva mitt jädra PM, jag har inte änns börjat skriva på det än och det ska vara inne idag! Ifall man inte lämnar in det idag så får man IG på den delen i nationella :/ Men ska jag vara ärlig så orakar jag inte bry mig för den där jävla skolan jag går på tror att vi elever orkar med och kan göra hur mycket som helst.... men det kan dom ju få tro! *haha*
Denna vecka så har jag inte vart i skolan en enda dag, ganska skönt :)
och imorgon så är vi lediga och på fredag med :D wiihuu
Jag har funderingar på ifall man kanske ska färga håret idag, men jag orkar inte gå ner på stan.... jaja.


Imorgon så åker Robban hem och hälsar på sina föräldrar, jag skulle egentligen vilja med, men skönt att vara själv också.

Nej nu MÅSTE jag sätta igång med mitt PM....
hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar