torsdag 6 maj 2010

Lite kul :)

Just nu så har jag inte så mycket att skriva så det får bli lite "snabbinfo" om mig ;) eller lite "snabb fakta"....

Sömn-testet:
1. Vad har du på dig när du sover?: Underkläder...
2. Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc): på sidan, men rygg funkar också.
3.Hur många kuddar har du i sängen?: 4st
4.Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?: Ibland, beror på hur bra jag sover.
5.Har du drömt “sann-drömmar” någon gång?: Vet inte riktigt, kommer inte ihåg.


Mode-testet
1.Beskriv din stil med 3 ord: Bekvämt, skönt, snyggt.
2.Vad innebär mode för dig?: Inte så mycket, jag har det jag själv känner för.
3.Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?: New Yorker, H&M...
4.Shoppar du second hand?: NO WAY!
5.Vilken är din favoritdesigner?: Hmm...? Känner inte till någon/några direkt, men Iron Fist har ganska snygga skor :D
6.Vad är din favorit i vår?:
högklackat, en snygg jacka och ett par snygga byxor.
7.Hur mycket shoppar du för i månaden?: Ja du, en bra fråga... shoppar ju inte varje månad men brukar vara runt 500kr kanske.
8.Dyraste plagget respektive billigaste?: Dyraste är nog mina Puma skor jag köpte en gång, dom kostade ca 1300:-, det billigaste är nog en klänning från H&M för 50kr på rea.
9.Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?: Nej, jag kan nog shoppa mer då ;)
10.Brukar du tröstshoppa?: Nej, men ser jag något jag vill ha så köper jag det :D
11.Högklackat eller lågklackat?: båda, beror på vad man har för kläder till.
12.Vilken är din drömväska?: drömväska? det har jag ingen.
13.Vilket blir ditt nästa köp?: Ett par nya skor eller byxor... tror jag.
14.Vilka är dina stilikoner?: mina stilikoner?

15.Favoritplagg just nu?: Mina nya kläder jag köpte förra helgen i Norrköping.
16.Favoritaccessoarer? Mina ringar.... annars så funkar det mesta, bara det inte blir för mycket av dom.

Dumhets-testet.
( x ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat.
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat.
( x ) du har gått in i en glasdörr.
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig.
( x ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig.
( ) du har sprungit in i ett träd.
( x ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( x ) du testade precis om du klarade det.
( x ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat.
( x ) ditt hår är/har varit blont.
( x ) folk har kallat dig långsam.
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger.
( ) du har nån gång somnat på en lektion.
( x ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig.
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( x ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt.
( x ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka.
( x ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan.
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker.
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still.
( x ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen.


Lycklighets-testet:
[ x ] Du har en pojkvän.
[ x ] Du har ett eget rum.
[ x ] Du har en mobil.
[ x ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ x ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ x ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[ x ] Du klär dig som du vill.
[ x ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ x ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ x ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ x ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[ x ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ x ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ x ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ x ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[ x ] Du brukar göra något efter skolan.
[ x ] Du äger en bil.
[ x ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ x ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ x ] Du vet vad som händer i världen.
[ x ] Du bryr dig om folk.
[ x ] Du är nöjd med ditt liv.
[ x ] Du kan mer än ett språk.
[ x ] Du har ett smeknamn.
[ x ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ x ] Du har inga “fiender”.
[ x ] Du är en ganska snäll person.


Där var lite snabb "info", haha, mest för skojs skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar