onsdag 19 maj 2010

Trevlig dag :)

Idag har det vart en kanon dag! Först så var jag ju i skolan mellan 09.00 -> 15.30 (fick sluta tidigare) och hela den dagen har vart rolig och underbar :)
i slutet av dagen i skolan så skulle vi måla en släpvagn som var skolan, det var ganska kul, men fy sjutton vad varmt det var *haha* men jag ska inte klaga, för jag älska detta väder! Men kanske inte när man står i arbetskläder som är varma, haha!


Nu nyss så kom jag precis innanför dörren, jag har vart och träffat en kompis som jag inte har träffat på skit länge... eller jo, jag träffade ju han förra veckan, men jag har verkligen inte umgåtts eller pratat med han/dom på länge (flera år) :( så jag är glad att vi har fått upp kontakten igen :D eftersom förr så umgicks jag bara med det "gänget" och dom var mina bästa vänner, men sen kom vi ifrån varandra av olika saker och anledningar, men nu så har jag som sagt fått upp kontakten med två av dom igen :D och det är kul och skönt att vi har börjat prata igen. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt saknat dom :/



Just nu så sitter jag ju här och bloggar, men alldeles snart så ska jag hoppa in i duschen :)
sen vet jag inte, men det märks ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar