söndag 16 maj 2010

Trött på skiten...

Nu är jag trött på denna skit... eller detta skitväder ska jag väl säga. Vi bor i sverige, det är den 16 maj och det är mulet och grått ute?! vart är solen??? Igår var det jätte fint väder ute, jag va och träffade två kompisar som jag inte träffat eller umgåtts med på flera år, kanske på 2 - 3år, den andra kompisen har jag inte umgåtts med på säkert 5år.... jag måste erkänna att jag har saknat dom 2 knäppgökarna lite :P
vi va ute och gick en promenad i solen och vi pratade och skrattade och hade jätte kul :)
och sen idag när man vaknar upp så är solen borta... igen.
Man får ju hoppas på att sommaren blir bättre :)


Just nu så sitter jag i sängen och kollar på "Life of Ryan", fast jag redan har sätt dom avsnitten flera gånger *haha*, men det finns ju inget annat och se på tv:n för hockey tänker jag absolut inte kolla på! Finns inget värre än sport tror jag, tur att min kille inte heller gillar sport ;)

Nae nu ska jag göra annat. Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar