söndag 23 maj 2010

Trötter....

Hej bloggläsare!

Hej hej, idag är jag inte alls på humör tror jag :/
jag är seg i kroppen och jag vet inte riktigt vad jag vill... och vädret som är blir man ju inte gladare av heller, jag vaknade av att det regnade och sen sluta det ett tag så jag somnade om, men sen när jag vaknar igen så är det STORM ute, det blåser och regnar skit hårt mot ruterna så jag trodde seriöst att dom skulle gå sönder *haha* och sen blev det sol och nu är det blåsigt med grå himel... kan det inte vara va ett väder? skulle va skönt med lite mer regn faktiskt och ligga och kolla på någon film :)
Just ja, påtal om film, jag skriver om "äckel"-filmen snart, The human centipede.


Men innan jag skriver om den så ska jag kolla klart på filmen på tv :)

Höres sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar