torsdag 3 juni 2010

Ändrade planer.

Det blir en promenad om en stund istället, om jag orkar *hehe*
Kommer ni ihåg iförrigår? (kommer inte riktigt ihåg när) när jag skrev om musik? Jag skrev ju då att jag inte gillar "backstreet boys musik i varken vit eller mörkhyad versioner", jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den meningen men här kommer ett exempel:
usch! Jag kan verkligen INTE lyssna på sån slags musik, jag får rysningar för jag tycker att det är så dåligt! Jag skojar inte när jag säger det. Jag tycker att den musiken är USEL med ren svenska! Usch,fy och blä! Gillar ni sån musik? eller är ni som mig och får rysningar (dåliga) när ni hör musiken i era öron? Och ett bra exempel på sån där musik är ju artisten Chris Brown, en riktig smörare med skit musik, I don't like him or the music!
När det gäller musik så är jag i stort sätt all ätare/lyssnare men sånt där går bara inte att lyssna på enligt mig!
Jag gillar hiphop/R'nB, men inte massa fjeskande ;) ja ni fattar nog, haha! Men alla gillar ju olika, och detta är ju mina åsikter och kom ihåg att jag endast skriver mina åsikter och sen ifall ni känner er träffade och vill ta åt er
so fine! It's your problems not mine ;)

Här kommer en hiphop/R'nB låt som jag tycker är ganska bra/skön:


Dj Emi K feat Pitbull.


Mer musik kan jag lägga upp lite senare eller så kommer det låtar lite då och då ifall jag hittar något bra :) så är ni på musik-humör så håll koll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar