fredag 11 juni 2010

Bloggtorka.

Ja, jag fattar inte.. på senaste tiden så har det vart fruktansvärt torrt med inlägg, jag vet inte vad jag ska skriva om och jag kommer inte på något heller, det är totalt tomt!
Jag menar, jag har inga åsikter eller tankar om något fast världen är full av det, det är ju bara att peka och plocka! Men det ska ju helst va mina åsikter lixom... :)


Nu har vi nyss kommit hem från Robbans bror och hans tjej efter att ha vart där och käkat mat och haft det trevligt :)
vi skulle kolla på nya säsongen av Smallville, men jag och Sara tyckte inte det var något bra så vi satte oss och kollade på lite lägenheter i Oxd och Norrköping, och så gemförde vi priserna/hyrorna och man kan ju säga att det skiljer i priser alltså, i Oxd kan man få en snygg och fräsch 2:a för från 30.000 och uppåt med en hyra på från 2000 --> 3000kr och här i Norrköping så får du betala kanske en 200.000 --> uppåt och hyror från kanske 3500 --> 5000kr.... ni ser ju vilken skillnad, och då va inte dom lägenheterna i Norrköping hälften så fina och fräscha som dom är i Oxd.... Sjukt!

Nu snart så ska jag nog ta en macka och sen så ska jag nog lägga mig, ska ut till Robbans bröders pappa imorgon och fira robbans lillebror som fyller 20 på söndag, grattis till han. Så det kanske är lika bra och va pigg och alert imorgon, hehe!

Hörs imorgon skulle jag gissa på, annars senare ikväll/natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar