onsdag 16 juni 2010

Förmiddag.

Idag strålar solen på den blå himlen och det är underbart, fast som vanligt så har jag inga planer mer än att ta det lugnt och kanske plugga körkort, eller jag ska men jag måste bara komma igång med det... jag har tappat lusten med det igen... fan!
Jag hatar att vara lat... eller lat är jag inte, jag älskar att göra saker och ha full rulle och en massa att göra och jag älskar när det är stressigt, men jag måste bara komma igång och det är den biten som är svårast, speciellt när jag sitter hemma och bara glor för då blir jag så jädra seg! Jag hatar att bara sitta hemma och glo, jag vill ut och göra saker.
Jag kanske ska ta med mig körkortsböckerna ut på gården och sätta mig en stund? Njuta av solen och plugga körkort, då blir det ju två smällar i en ;) och så kanske jag ska ta med mig en glass ut? det lät ju inte helt fel, eller så sätter jag mig bara på balkongen.
Jävla datorer att kontrollera ens liv!

Nae jag ska väl försöka göra någon nytta, fast först så ska jag kolla klart på Smallville... där hör ni, jag ska "bara" kolla klart... jaja, vi får väl se hur mycket som händer och sker denna dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar