måndag 14 juni 2010

Halloj i stugan!

Sitter här och fryser och darrar, jag börjar bli sjuk :(
Idag har jag vart barnvakt till min systerson, han är lite småsjuk också stackarn :( men han va ganska pigg ändå för han busade och sprang omkring och skrattade :D så söt!


Nu ska jag kolla på finalen av Top Model :)
Men en sak förstår jag inte med Top Model, personligen så tycker jag att alla (normal smala) ska kunna bli modeller, för alla kan ha ett sött utseende, men dom ska inte va PINNSMALA! Modeller utan några kurvor? Usch, det är ju så fult! Modeller ska lite bröst och lite rumpa iallafall, men dom ska fan inte va pinnsmala så man ser revben och alltihopa som man gör på dom i Top Model.... inte snyggt. Usch!


Nu fryser jag, tror att det blir att lägga sig och sova tidigt idag och hoppas på att det är fint väder så man kanske kan lägga sig ute och sola? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar