lördag 19 juni 2010

Kronprinsessans bröllop.

Sitter och kollar på bröllopet, inget speciellt om ni frågar mig, jag trodde det skulle vara lite mer "speciellt" men lite mer extra... men jag tycker det var rätt så "normalt", visst lite mer än normalt var det ju men ja...
Ååå, jag såg gröna lund i bakgrunden på tv:n och jag vart så sugen på att åka dit, kanske kan ta en tripp dit i sommar? Vi skulle ju ha åkt till Lisse men det verkar dock inte bli så, för dom vi skulle åka med har inte råd.... men det var därför vi sa till innan så man kunde ha sparat pengar tills dess, för jag menar det kostar max en 1000:en lapp med allt inräknat och det är inte mkt pengar ifall man har jobb, jag som inte har jobb har till och med råd och jag får leva på 1050kr i månaden, men ändå så har jag råd.... och eftersom jag får leva på 1050:- i månaden är för att jag pluggar men det är inget jag lider av :) för jag går hellre i skolan och får mig en vettig utbildning än ingen alls ;)

Nu ska jag kolla upp lite andra saker man kan göra i sommar, kommer med lite förslag sen till er andra som också kanske inte planerat något speciellt i sommar, men vill göra något, priser kommer också!
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar