tisdag 1 juni 2010

Music!

Sitter och lyssnar på musik från youtube, sitter och lyssnar lite allt möjligt, men jag hatar när det kommer upp sån där fant/bög musik, usch! Med sån musik menar jag typ alla Backstreet boys (stavning?) i mörkhyad stuk om ni förstår? Typ "hiphop"-musik eller rapare som sjunger sån där jävla smör musik.... BLÄ! Det går ju inte att lyssna på. Jag kommer ihåg när man var liten och lyssnade på Backstreet boys och allt vad dom heter, usch idag är det bara skräp i mina öron *haha* Hur kunde man lyssna på sånt då? Men som sagt man var ju liten :P

Nu ringde precis Robban och sa att vi ska in till Nyk för han va tvungen att handla något, kommer ej ihåg vad han sa, minnet bra men kort ;) haha!
Jag lägger in lite musiktips sen! Hinner ju inte nu.
Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar