måndag 7 juni 2010

Sista pluggandet...

... japp, nu pluggar jag för den sista gången innan sommaren, skönt. Jag måste göra klart min uppgift i svenska B och naturkunskap A, jag är snart klar med dom :)
Men den där jädrans naturkunskapen är lite knepig faktiskt, just nu så håller jag på med ett kapitel som heter "Ekologi", det är 15 st frågor men vissa är ju omöjliga! Men men, jag gör mitt bästa och mer än så kan jag ju inte göra ;P

Jag vet att dessa sista dagar har det vart ganska ont om inlägg, men det beror på att jag har pluggat det sista och sen vart i Norrköping och haft en massa annat att göra, men tänk på det possetiva, på torsdag så slutar jag och då kommer det bli hur mycket inlägg som helst ;)

Men nu måste jag fixa klart min "läxa" kanske kommer mer inlägg sen :)

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar