torsdag 10 juni 2010

Sommarlov.

Morgonen började med att jag vaknade klockan 09.00, klädde på mig och fixade mig iordning och käka frulle, sen åkte vi till skolan och fikade och lyssnade på när rektorn höll tal, till "fika"/frukost så blev det smörgåstårta :D mums! och sen blev det att käka lite godis också eftersom dom hade flera stora skålar med en massa godis :P *hihi*
Jag, Robban och Robin satt kvar och pratade lite med lärarna, trevligt, vi skrattade och hade oss! Våra lärare är lite roliga, dom har "undoms humor" kan man säga *haha*
sen vid klockan 11 unefär så åkte vi 3 in till Nyk för "pojkarna" skulle kolla något och efter det så åkte vi hem och käka mat och nu snart så ska vi fika här hemma också, då blir det vanlig tårta som våran kära mamma har stått och gjort :)

Snacka om att det blir en "tjockis-dag" idag ;)
Men det gör ju inte så mycket eftersom jag inte äter chips och knappt godis längre :) (Y)
Chips= äckligt!


Nu ska jag plocka fram körskole böckerna och sätta igång med det, för nu i sommar så ska det jädrans plugga körkort :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar