tisdag 29 juni 2010

Tisdag.

Ja idag är det ju tisdag, har inte en aning om vad jag ska göra :/
Usch, jag hatar när Robban jobbar eftermiddag för det finns inte ett skit att göra, eller finns finns det ju men vad? Alla andra människor är ju så jävla torra och tråkigt/lata, dom är ju rädda för solen eller något och jag är en sån där tjej som älskar att vara ute så mycket det bara går när solen är uppe och det är varmt ute, jag älskar att ta promenader med min underbara och bara prata om allt och skratta tillsammans, jag hatar att sitta inne och bara glo, hur kul är det lixom? Visst, det kan vara skönt ibland ifall man är trött och bara vill ta det lugnt, men inte varje dag.
Fast idag är det lite en sån dag då jag vill sitta inne för att det verkar blåsa en massa, men jag vill ändå inte bara sitta inne... jag vill ju göra något.
jag kanske ska städa lite? fast det inte behövs, kanske banka lite vett i min lillebror för han är uppkäftig och tror han har rätt hela tiden? Han är enormt störande och irriterande ibland.
eller så kanske jag ska lägga mig i ett skönt bad och plugga lite körkort? Det är den plats som jag finner mest ro och jag kan plugga ifred utan att någon stör. Jag vet, det låter konstigt men det är sant, ni borde prova ;)

Fast jag såg ju nu att det är Smallville på tv, den serien är kanon! Kanske kolla på det först och sen bada? :)

Hörs sen!
// Icedreams Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar