fredag 2 juli 2010

Fredag!

Oyeah! Nu är det fredag, men dock inget party för min del iallafall eftersom jag inte festar, eller ibland gör jag det men ytterst sällan, jag tycker det finns roligare saker att göra och man kan även ha kul nykter ;) Så idag blir det att ta det lugnt, ska ner på stan och köpa en till pressent till pappa för han fyller ju på söndag :)
Men för er som ska festa/parta ikväll så tänkte jag "tipsa" er om lite drinkar som jag tycker verkar goda, dock har jag inte druckit dom själv *haha*

Rosa drink:



Absolut Passion:
4 cl Absolut Mandrin
2 cl Passoã
Sprite
Lime

Grön drink:


Afrodite:
3 cl Kaktus Vodka
2 cl Midori
1 cl Blue Curaçao
Seven Up
Mycket is



Blå drink:

Blue Boat:
3 cl Cariel TQ Vanilla Vodka
3 cl Sourz tropical blue
Fruktsoda/Sprite

Det får bli dom för den här gången, kanske lägger upp fler sen, men nu måste jag göra mig iordning för jag ska ut! Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar