torsdag 22 juli 2010

Kan inte sova.

*haha*, nu när jag skulle skriva in en rubrik så kom det som ett förslag "kan inte duscha", när jag skrev - "kan inte...", haha va fan kom det ifrån? x)
Har jag skrivit ett inlägg med den rubriken? Måste kolla in det sen *haha*

Just nu så sitter jag och kollar på 2½men på 3an och lyssnar på när min lilla knasboll ligger och snarkar för han sover så gott :) - sött.
Men jag kan då fan inte sova :( jag måste vända på mitt dygn - NU!
Jag menar snart börjar skolan och då måste jag gå upp vid 8 igen och hur ska det gå när jag är vaken/sover på detta sätt?
Fast det känns som jag skulle kunna sova men ändå inte, det känns som jag vill men ändå inte.. hmm...? Min kropp känns trött men ändå inte... hur fan hänger allt ihop? Kan inte kroppen vilja bara en sak åt gången? det hade vart mycket lättare *haha*

Jag får väl sysselsätta mig med att blogga lite om lite olika saker, det va ju ett tag sen jag bloggade "på riktigt" och då menar jag inga slö inlägg typ som : -"idag har jag gjort blablabla..." eller -"nu ska jag kolla på LOST".... jag menar, hur kul är det? NADA!

Ska kolla lite nu på internet ifall det finns något kul attt rapportera.
Jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar