onsdag 28 juli 2010

Lost

Sitter och funderar på ifall man kanske ska kolla på ett avsnitt av LOST innan jag går och lägger mig? men om jag kollar på ett så vill jag bara se på fler sen *haha*

På lördag så ska vi åka till Malmamarknaden, även om man inte handlar något så kan det va skönt att bara komma iväg och göra något annat, än och sitta här hemma och glo.
Min syster och hennes minsta kanske också följer med dit med oss, det skulle vara kul :D
det är ju inte så ofta man åker bort med syrran och gör något *hehe*

Idag så åkte även min andra syster hem med sin familj, dock kom dom inte änns förbi och sa hej då, det tyckte jag va ganska dålig stil, för jag satt och vänta på att dom skulle komma och säga hejdå eftersom jag trodde dom skulle det, men dom kom aldrig... fick reda på det av min andra syster M att dom redan åkt.... normalt sätt så brukar man ju som sagt säga "hej då" och vi ses ju inte allt för ofta heller. Men men....


Idag fick jag virus skydd av Robban också till min bärbara :D
Norton antivirus 360, det räcker i 731 dagar, lite mer än 2år, det är kanon! Snäll pojkvän jag har hihi.

Nae, nu ska jag mog kolla på ett avsnitt av LOST iallfall...eller? nja, kanske.
Eller så lägger jag mig med Ipoden en stund :P
Det märks ^^



eller


?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar