torsdag 29 juli 2010

Lugnande.

Sitter och lyssnar på lite "lugn" musik just nu, jag satt nyss och lyssnade på techno och gissa om jag vart party suden på något jädra vänster? Haha! Så jag bytte genast till något lugnare :P
Egentligen så är jag inte ett så jätte stort fan av att lyssna på sån där "lugn" musik, jag tycker man bara tänker på en massa onödiga saker som har hänt/händer eller aldrig som kommer att hända eller existera i ens liv *haha* ja fråga mig inte... Men ibland kan det faktiskt vara ganska skönt att bara lyssna och drömma sig bort också och ibland kan det faktiskt vara bra, typ som när jag mår dåligt eller är på dystert humör så lyssnar jag på lugn musik och brukar tänka igenom saker och ibland drömma mig bort - ganska bra knep faktiskt, att komma bort från det verkliga livet för en stund :) - det behöver alla ibland.
Fast just nu så lyssnar jag bara på det för jag vet inte riktigt varför *hehe*

Idag så fick jag en annan knäpp ideé, nästa vecka så ska jag ner på stan och handla färgade linser utan styrka *haha* men jag vet inte varför, jag skulle aldrig våga trycka in dom i ögonen för jag vet inte ifall jag skulle få ut dom sen? Men jag vill bara ha sånna, ganska ballt *haha*
Men frågan är vilka jag vill ha/köpa? Jag vet inte vad dom har för några nere på stan eller vad dom kostar, men har dom inte dom som jag vill ha så beställer jag!

Normala fall så har jag ju blå/gröna ögon men här är några linser jag skulle vilja ha:

Guldbruna.... Ljus lila... Is blå.... klar blå... och sen ett par knasiga ;)

Dessa 5par linser går på 946:- + frakt :) så cirka 1000kr :D
Ganska billigt ifall ni frågar mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar