måndag 23 augusti 2010

Dag 1.

Då var skolan igång igen och jag är inte glad åt det! Usch, jag hoppas att detta år går fort :)
Dock fick vi reda på idag att vi ska börja gå från kl: 09.30 --> 16.30 om dagarna! Fråga mig inte varför... det känns som ett skämt, det hade väl vart bättre om man gick från klockan 08.30 --> 15.30? Eller från klockan 08.00 --> 15.00? Men vi är ju lediga på onsdagar nu iallafall så vi har ju fått tillbaka våra resursdagar, ett + i kanten, men det kommer börja gälla om några veckor för vi ska börja med projektarbete och komma in i det först -_-
jag hade längtan till skolan lite grann, men sen efter idag så har jag inte det längre -haha!
Just nu så vill jag bara lämna sverige och ta en paus från allt! Inte tänka på något förutom mig själv och den stunden, det skulle vara toppen!
Jaja, jag kanske ska ta reda på den sista "lediga" innan helvetet börjar på riktigt ;)
fast jobbar jag på bra med fart så kanske jag är klar med allt tills i jul :D
Men vart finns den orken och viljan just nu? I don't know! hahah!
Måste bara hitta den först, sen ska jag sätta igång, jag lovar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar