fredag 20 augusti 2010

Ensam.

Då var man "ensam" då... nu har robban åkt hem för helgen, tråkigt men ändå lite skönt :)
Jag ville så gärna följa med in till Norrköping i helgen för det är ju augustifestivalen, men det får väl bli nästa år.
Innan Robban åkte hem så åkte vi ner på staden och handlade lite, jag fick ett block av Robban som jag kan skriva mina privata saker som jag har på hjärtat, eftersom jag inte kan skriva precis allt här och då kan det ju vara skönt att skriva av sig någon annan stans, som i ett privat block/dagbok.
Visst, jag är 20år och jag har som en "dagbok", men spela roll? Jag måste ju få ut mina känslor någonstans, för får man inte ut dom och håller dom inne då kommer man störta snart och inte må bra alls, och allt vill man ju inte prata med folk om så då kan det vara kanon och bara skriva av sig.

I helgen så har jag inte en aning om vad som kommer hända, det visar sig. Imorgon så är det något här nere på stan, någon kocktävling så den kanske jag ska ner på med mamma, kan vara en kul, annars ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av den sista "ledigheten" innan skolan börjar ;) haha! fast en rolig sak som jag har märkt, dom flesta verkar se fram emot att skolan börjar på måndag, annars brukar det ju vara tvärtom! -hehe... eller?
Jaja, nu ska jag käka mackor och kolla på tv.
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar