lördag 21 augusti 2010

Fortfarande vaken.

Sitter här och snurrar med ögonen framför datan - som vanligt, fast egentligen så borde jag nog sova med tanke på att jag ska med min kära mamma ner på stan imorgonbitti vid 11 tiden, vi ska kolla på någon kocktävling, skrev jag det förut? kommer inte ihåg...
Jag har kommit fram till en grej iallafall, på fredagar är det bara skit på tv:n, borde det inte vara tvärt om? Jag menar på vardagar, då är det hur mycket som helst kul på tv på kvällarna/nätterna men inte på helgerna och på vardagarna då sover ju folk för dom ska jobba och upp till skolan dagen efter, men på helgerna är ju folk lediga och uppe lite längre... är det inte smartare att visa bra program då på kväll/nätterna på helgerna? Det tycker jag! -haha!
Nu ska jag lägga in lite musik på min Ipod och skriva lite skit som jag har på hjärnan ;)
ska nog sova sen! Hörs imorgon!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar