tisdag 31 augusti 2010

Full rulle!

Nu är läxan klar, skönt. Men jag skulle kunna ha haft fler läxor :D som sagt, jag gillar när det är full rulle och mycket att göra! Sitter just nu och tittar på Rena Rama Rolf :P -haha! Snart ska jag kolla på Fångarna på fortet, och sen ska jag nog lägga mig och lyssna på lite musik och sen sova. Imorgon så är det ju skola igen, vi skulle ha någon slags aktivitetsdag eller något sådant, så inget projektarbete... såg på skolans hemsida att vi har en annan läxa, kanske ska börja med den så den också blir klar, fast det ska ju vara klar vecka 50... någonting, vi skulle börja med det vecka 51 eller v.53 tror jag så jag har ju lite tid på mig ;)
Jag är ingen plugghäst, verkligen inte, men jag älskar att få saker gjort och att se resultat av mitt arbete och sen som sagt älskar jag att ha full rulle och en massa att göra! I LOVE IT!
Kom på en knasig idé förut, jag fick en känsla av att jag skulle vilja ha ett jobb efter skolan, tjäna pengar och sen ha något att göra efter skolan istället för att sitta hemma och bara stirra på dataskärmen/tv:n, vad tjänar det till? Jag vill ju hellre göra gott för mig själv än att inte göra en framtid för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar