måndag 30 augusti 2010

Måndag, ny vecka.

Då var det en ny vecka igen och en dag närmre helgen.
Idag i skolan så har jag börjar med mitt projektarbete och det blev "motorrenovering", så jag,Robban och en kille till ska arbeta med det, det kommer säkert fler som ska arbeta med det sen också, men vi 3 har börjat med det iallafall.
Nu har Robban åkt hem också, han ska vara hemma i veckan tills på senast fredag :) och i helgen som kommer så ska vi ha en mys dag för oss själva och käka god mat ute och gå och shoppa lite :D
Nu ska jag leta reda på en sak till projektarbetet ifall jag hittar det, gjorde dock inte det i skolan, men jag ska leta lite till och sen ska jag göra läxan som jag har till imorgon i estetiskverksamhet, vi ska skriva upp artisten och låtnamnet på en låt som vi lyssnar på när vi är glada eller som vi blir glada av, en som vi lyssnar på när vi är arga eller som vi blir arga av och sen våran favoritlåt... och när vi fick den läxan så tänkte jag "det kan väl inte vara så svårt", men det var ganska svårt faktiskt, för jag har ingen låt som jag lyssnar på när jag är arg för då lyssnar jag på min favoritlåt och när jag är glad så lyssnar jag på min favvolåt, för min favoritlåt gör mig glad så den lyssnar jag på när jag både är arg/glad :) så jag kan dock inte hitta 3st olika låtar. Men det löser sig nog.

Idag så fick jag mitt paket från H&M också! :D
tröjerna var kanonfina! och jag gillar dom! :)

Läxorna kallar! Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar