söndag 22 augusti 2010

Nya schemat!

Jag hittade det nya schemat på skolans hemsida, och det ser inte kul ut! Usch, jag hatar det redan nu.


Så här ser det ut, ser inte ett dugg kul ut med verkstad 3ggr i veckan!

Måndagar: Verkstad/projektarbete --> hela dagen.
Tisdagar: Estetiskverksamhet,projektarbete,lunch,projektarbete & religon.
Onsdagar: Lediga?
Torsdag: Verkstad ---> hela dagen.
Fredag: Verkstad --> hela dagen.


Blä blä och blä säger jag bara :(
Jag menar, verkstad 3ggr/vecka... nae fy bubblan, jag som inte änns gillar verkstad direkt, dom ämnena som vi ska ha i verkstan: Manuell metallbågsvetsning A1, Plåtbearbetning B, Lödning och skärning B, Reparationsteknik & (Uppriktning?)... Jag vet inte om man har uppriktining i verkstaden, vet inte riktigt vad det är -haha!
Men jag hoppas att vi har fått tillbaka våran lediga dag i schemat iallafall och nu verkar det ju som vi ska ha den på onsdagar -skönt! fast varannan vecka ser det ut som vi ska ha projektarbete mellan kl 09.00 -> 12.00, men det är ju ingen lång dag direkt.
Jaja, så kommer mitt sista år bli på Utvecklingscenter Friskola - industriprogrammet, jag ska jobba så bra jag kan,som jag brukar fast ännu bättre, jobba med dom ämnen jag kan så ofta och mycket som möjligt för då kanske man blir klar tidigare i skolan och blir man klar tidigare så får man ju sluta tidigare och kanske skaffa jobb tidigare :) Vi ska ju ha några veckors praktik detta år också, förra året var det 6veckor man var ute och i år har jag för mig att man var fler veckor.
Ska bli kul och se vart man hamnar i år, förra året blev det ju Pro Plate.

Nu ska jag höra av mig till Robban :)
han kommer ju hem idag! :)
Denna helg har kännts ganska lång på något sätt, men ganska skönt.
Hörs sen säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar