torsdag 26 augusti 2010

Skön dag.

Idag har det vart en bra dag i skolan faktiskt, full fart och saker att göra hela tiden, kanon! Jag älskar när saker bara flyter på och när man har saker att göra hela tiden. Jag HATAR när man bara sitter och det inte finns något att göra, men idag har det inte vart någon sån dag och dagen har faktiskt vart rolig också ;)
Om jag fick välja så skulle jag vilja ha ett jobb där det är massor och göra så man knappt får sitta still :D eller ett jobb där det är en massa pappersuppgifter/arbete att göra då man ska skriva en massa, sånt är kul! Älskar när det är lite stressigt!
Nu ska jag och Robban ner på stan snart och handla, fast jag börjar känna i kroppen nu att jag börjar bli lite trött/seg, det är skönt för då vet man att man har arbetat och gjort saker ;D
Nu väntar Robban, hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar