lördag 25 september 2010

Fredag!

Då var det fredag igen då :)
Hela dagen har vart seg och ganska seg..-haha!

Dagen började med att jag åkte till skolan med tanken att jag skulle meka med motorn, men när jag kommer till skolan så kunde jag inte för då var lärarna inte där, för den ena var ledig och den andra var där men han var där för vuxenutbildning så han var inte tillgänglig för oss så att säga, så idag vart inget gjort (fast vi är ju lediga på fredagar) -haha!
det vart att ta en kaffe med Simon (en killkompis i skolan) och sen åkte jag hemåt så jag va i skolan i ca 2 timmar. Efter jag kom hem så har jag inte gjort ett dugg, klockan har krupit fram och det har funnits nada att göra, men nu är klockan mycket så jag kan ju gå och lägga mig nu och drömma mig bort ;)
Älsklingen ringde nyss och pratade lite och sa godnatt, han är världens underbaraste och jag älskar honom! 
Ser ni att dom lagt till en ny "effekt"? Man kan markera ord/meningar med en färgad penna, haha, lite små kul.

Nae gott folk/bloggläsare, nu ska lilla jag lägga mig tror jag, the day is over my friends!
Tror jag iallafall, om jag inte kan sova så skickar jag nog in ett till inlägg sen hehe.

 Robban 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar