onsdag 29 september 2010

Mina vänner.

Mina vänner betyder allt!
Dom är det näst bästa jag har i mitt liv.
Tex, jag tycker om att gå till skolan för jag har vänner där, jag kan vara mig själv och bara koppla bort allt annat runt omkring och vara mig själv på ett annat sätt och dom tar mig för den jag är :) Tack!
Hemma och runt omkring har jag också vänner och dom betyder allt dom med, fast jag har en annan relation till dom, eller vissa av dom för vissa pratar jag bara med men träffar sällan, men det räcker att vi bara pratar och sen finns det folk som jag umgås med och har riktigt kul med och sen så finns det folk som jag vill träffa och som vill träffa mig, men eftersom vissa jobbar och jag går i skolan så blir det sällan tyvärr, men vi finns där för varandra ändå och det vet vi alla, skulle det verkligen krisa eller vara något viktigt så finns vi alltid där för varandra och skulle kunna springa mil bara för att finnas där för den andra personen och det kallar jag RIKTIG vänskap!
Jag älskar alla mina vänner, dom är ju trots allt mina vänner, vissa är som en familjemedlem... och det är skönt att bara veta att dom finns där för en. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar