lördag 25 september 2010

Planering.

Igår kom jag och tänka på att det bara är 1månad och 1 vecka kvar tills jag fyller 20! Tiden går fort kan man säga.. och jag fyller 20, jag har inte änns tänkt på att jag är 19 - haha!
Men iallafall så har jag tankar på att det ska bli en bra 20årsdag, jag fyller dock på en söndag men det finns ju fredag och lördag ;)
så just nu så sitter jag och tänker på vad man kan hitta på för något.... men dock så kommre jag knappt på något och det är ju bara 1 månad kvar så det gäller ju att planera!
Det jag har tänkt på är:
  • Hyra en lokal och bjuda in en massa sköna människor.
  • Ha förfest/käk hemma hos mig och sedan dra ut på krogen.
  • Åka på kryssning med ett par stycken.
Men vad ska man göra? Vilka ska man snacka med? Vilka ska komma? Hur mycket kommer det kosta? 

varför kom jag inte på detta tidigare? haha! Jisses!
Det fanns en kryssning med båten Galaxy, den kryssningen heter "Klubb Galaxy" och det är 18års gräns där och en massa olika artister och uppträdanden det lät ganska kul och det var inte så dyrt heller och det var en 23h resa tror jag, det kunde bli en rolig grej ifall man är ett par stycken som åker :)
Men som sagt, jag vet inte... ska väl tänka lite till på det, men party ska det bli iallafal ;)
Man fyller ju bara 20 en gång i livet. haha!
?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar