söndag 19 september 2010

Val!

Idag är det ju dagen då man ska rösta som alla vet, jag ska ta mig en promenad sen och slänga in en röst sen, man har ju på sig till klockan 20.00 så jag hinner :)
Har ni redan röstat? Eller vet ni vad ni ska rösta på?


En sak jag inte direkt förstår.. det är varför alla är så hemliga med vad dom röstar på? Vågar dom inte stå för vad dom tycker/röstar på? Vågar dom inte tala om vad dom vill ha för framtid?
Jag har inte bestämt mig till 100% än vilka jag ska rösta på,eller om jag änns ska rösta med en full röst, jag kanske röstar blankt? men en sak är säker och det är att jag inte tänker rösta på moderaterna iallafall! och det kan jag stå för, kan du stå för vad du ska rösta på/inte ska rösta på?

Det ska bli spännande och se ikväll vilka det är som vinner valet i år, vilka tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar