lördag 25 september 2010

Vamprer!

Som dom flesta vet så gillar jag vampyrer! Men jag är glad att jag inte bor i Peru för där finns det riktiga vampyrer... eller ja, iallafall vampyr fladdermöss ;)
Läs här: Aftonbladet

Dom verkar lite otäcka dom små varelserna, men som sagt så gillar ju jag den "mänskliga" typen av vampyrer! haha! Eller iallafall att kolla på dom ;)
och sen skulle jag inte ha något emot att ha deras snabbhet,styrka eller deras förmågor, tänk er själva att kunna kontrollera någon med hjälp av att stirra dom i ögonen och övertala? Eller att kunna läsa någons tankar... hade inte det vart coolt? Jag vet en massa saker jag hade gjort då :P ^^
Och ta det lugnt, jag vet att dom inte finns i verkligheten!
Var bara tvungen att skriva det för det finns ju folk till allt ;)




Ian Somerhalder, ett bra exempel på en sexig vampyr ;)
(Bilderna överst är när han är sminkad som vampyr till serien Vampire Diaries)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar