söndag 3 oktober 2010

Beställt ny mobil :D

Idag gjorde jag något som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra... jag har beställt en IPHONE 4!
Den kommer om några veckor sa dom.. jag satt mig på en väntelista och det var ca 5st innan mig så det skulle ta några veckor innan den kommer in för varje beställning så tar dom bara in ca 5 - 6st så ja, jag får som sagt vänta lite, men den som väntar på något gott väntar aldrig alltid för länge. Det kliar lite i fingrarna faktiskt ;)
Innan så har jag sagt att jag aldrig skulle köpa en Iphone för det var onödiga pengar och blablabla... haha. Men idag så beställde jag en *haha*
Jag skulle ha köpt en Sony Ericsson Vivas/z eller en Satio först men ångrade mig sen för det som vivaz/Satio har har Iphone 4 + en massa andra roliga saker på mobilen! Så nu längtar jag tills den kommer hem, just nu har jag en Samsung och den funkar och är väl ganska bra, men jag vill helst ha något nytt, samsungen är inte så bra i ljud och jag vill ju ha en kamera med bra ljud och bra kamera och Iphone verkar uppfylla dom kraven :)
jag har ju en Ipod appel nu (samma sak som telen fast det är en Ipod) och i ipoden så är det grymt ljud! Så jag har ganska höga förväntningar på min iphone nu som kommer ;) Jag menar för det priset så borde den ju vara ganska bra! Men man har ju hört lite skit om den men jag får väl helt enkelt bilda min egna uppfattning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar