fredag 8 oktober 2010

H&M.

Idag kom mitt paket med mina tröjor + min bh, dock inte jätte nöjd med kläderna :( inte precis som jag hade tänkt mig... men på tisdag så kommer min Iphone 4 :D Robban fick sin idag, min kommer med nästa leverans men bara 4 dagar kvar ;)
sen har jag min "nörd" telefon också ;) och då ska jag teckna försäkring på den "drulle" och då kommer slutpriset att hamna på cira 8000kr när jag har betalat klart... mycket pengar för en mobil, men jag hoppas att det är värt pengarna!
Idag är det fredag, skönt, men ändå inte... jag känner att jag hellre är i skolan och jobbar med bilen än att sitter hemma och glor... jag är en arbetsmänniska!
Nästa vecka har jag 2 saker att se fram emot, på måndag så kommer Emil, en kompis som jag inte har träffat på länge och hälsar på mig i skolan :D och på tisdag så kommer min Iphone 4! ;D
jag undrar om det händer något mer under nästa vecka :P 2 dagar att se fram emot iallafall :D
och sen när jag har fått min tele så kommer jag nog mest att sitta och flippa med den ;) *haha*
Nae nu ska jag ut på ballen och ta en cigg och sen ska jag nog kolla på någon film? Ingen utgång i helgen, har ju inte fått mina pengar än från CSN för jag fyller 20 i november så måste jag ansöka om bidrag och det måste man göra ett halv år innan man fyller 20 för att börja få pengar, och jag trodde att man ska göra det från och med den månaden man fyller 20år... men nya regler så nu får man inga pengar alls från det halvåret man fyller 20.... dåligt med information, men då får jag lite mer stålar i månaden iallafall! Great!
så om jag har tur så får jag pengar nu den 25 eller så nästa månad..det märks.
Så alla som fyller 20 och pluggar, tänk på att ni måste ansöka ett halvår innan ni fyller 20!
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar