tisdag 19 oktober 2010

Mina käkar...

haha, dom ömmar efter allt skratt idag i skolan! Haha, ja det är ju tur att man trivs i skolan iallafall, men det beror ju på personerna man går i skolan med, annars så skulle det nog vara ganska tråkigt. Dom personerna som jag går i skolan med gör verkligen min dag!

Imorgon så har vi PA-ledarmöte klockan 9.30 och sen så har jag projektarbete hela dagen, fast jag ska räkna lite matte B också för jag är snart klar med det, skönt! :)
Och imorgon kan jag även, eller vi ska jag väl säga, plocka ur motorn ur bilen, skönt det också.
Allt i skolan just nu går bara framåt, det är underbart! Jag ligger före i nästan allt, jag ligger inte bakom i något, jag ligger enligt planeringen eller framför och jag tror även att jag kanske hinner klart med mitt projektarbete tills i jul som det var planerat! Innan trodde jag aldrig det, men mycket av det är tack vare S som är snäll och hjälper mig, annars hade det nog tagit lite längre tid. Men jag har lärt mig otroligt mycket under dom här veckorna som vi har hållt på.

Nu resten av kvällen så ska jag bara ta det lugnt, lägga mig i ett skönt bad och sen kolla på tv.
Skola imorgon igen :)
Men det kanske kommer ett inlägg senare också (om jag kommer ihåg)... jag har blivit så fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen! Men har inget speciellt att skriva om, för det är ju inte så kul för er att veta vad jag gör i skolan varje dag :P
Men jag har ju en massa läsare iallafall :D
Tack!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar