söndag 10 oktober 2010

Musik

Sitter med musik i öronen och bara tar det lugnt :)
Idag har jag inte bloggat ett skit, jag har hållt på med mitt "projekt" i estetiska... jag har ritat en bild som ÄNTLIGEN är klar :D eller klar är den ju inte för jag ska lägga till skuggor med kolpennor i skolan på tisdag men sen är den klar :) kan lägga upp en bild på den då.
Imorgon är det skola igen :) yeay! (Det var inte ironi)
jag tycker faktiskt att det är kul i skolan och jag trivs väldigt bra, jag ångrar inte ett dugg att jag började på den skolan/linjen. Jag gillar hur det är i skolan, det är ganska mycket frivilligt - skönt, det är schyssta/roliga lärare och jag älskar dom jag går i skolan med för alla är så schyssta och roliga och alla blir lika behandlade, visst, det finns ju vissa muppar men dom är snälla dom med, det är ingen mobbning eller något, vad jag vet iallafall.
Tummen upp för den skolan!

Nae, nu ska jag lägga mig i ett bad...kanske hörs sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar