onsdag 6 oktober 2010

Onsdag.

Onsdag idag vilket innebär resursdag i skolan (lediga) men jag var ju som vanlig där iallafall :P
hade LITE matte B och sen vart den mek med bilen som jag tänker spränga i luften snart... hatar skiten... tur att man inte ska bli bilmekaniker ;) -haha!
Imorgon är det torsdag, vilket innebär att det är PA hela dagen imorgon med... -_- drygt, jag ska ta bort drivaxlarna..och ja, jag förstår ju inte direkt så där mycket av allt som står i papprena, eller jo, jag fattar ju vad jag ska göra men jag fattar ju inte vart delarna med alla konstiga namn sitter i bilfan.. haha! Det är tur att jag har Simon som hjälper mig för annars hade jag aldrig kommit något vart! -hehe! Ibland är det faktiskt tur att killar finns ;)

Nu snart ska jag kolla lite delar till bilen och sen ska jag vila en stund tror jag, jag är helt slut idag... tror det är vädrets fel, det är så tråkigt.
Oooops!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar