lördag 4 december 2010

Dagens nyheter - enligt mig.

Haha, ett tag sen jag la in dagens nyheter, men det beror på att jag inte direkt har hittat några "speciella",  men nyss så satt jag och läste på www.nt.se (norrköpings tidningen) och hittade lite roliga artiklar....

 Dagens 1:a nyhet -
Snubbe blottar sig
Här är en snubbe som blottar sig för en tjej som står i tvättstugan och pysslar med sin tvätt...

Mina åsikter:Hade det vart jag som stod i tvättstugan och sätt detta så hade jag nog först blivit lite snopen och chockad kanske även lite rädd (vem vet vad en sån snubbe har i tankarna?) men sen när han gått iväg hade jag nog bara skrattat åt honom... men situationen skulle nog vara ganska obehaglig.

Dagens 2:a nyhet -
60årig gubbe gör hembränt
En gubbe i 60års åldern som pysslar med egen hembränning..

Mina åsikter:
ska jag vara ärlig så har jag ingen direkt "åsikt" om denna, jag tycker mer den är rolig ifall man läser artikeln, gubbens svar på allt låter ju faktiskt ganska kul... jag kunde inte hålla mig från garv iallafall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar