tisdag 22 mars 2011

Måndag.

Seg dag, finns inte så mycket att skriva... var inte i skolan idag, orkade inte + att jag fortfarande är sjuk och min förkylning börjar sätta fart nu igen, skoj skoj.
På fredag får jag äntligen mina pengar :D då ska jag in till stan med en tjej kompis och R och kolla lite i affärer ;) och handla lite nytt skit ;) och sen på lördag så ska jag och R kanske gå ut och käka, det kan bli mysigt.
Denna månad så blir det inget party för min del :( eller inte krogen iallafall men kanske lika bra det för det kostar ju en del och det är det som jag inte har råd med alls nu! Så det får bli en lugn månad....

Sitter och hoppas på att SSAB ska höra av sig så snart som möjligt ang jobb.... ska söka lite till och se ifall man kanske får svar från flera ställen för då har man ju lite mer att välja emellan :) (håller tummarna)

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik, lite soft natt musik sådär och sitter i min egna lilla värd som vanligt.
På nätterna älskar jag att lyssna på musik och bara sitta och tänka och fundera för mig själv, det är så underbart och skönt på något sätt :) Någon mer som gillar det?

Men snart ska jag väl hålla R sällskap, han ser ut att vara ganska uttråkad :P
eller så somnar han väl snart? - haha!

Nae, på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar