onsdag 23 mars 2011

Pengar på fredag!

och som vanligt så får jag ju en massa tankar och ideér till vad jag ska göra eller vad jag vill köpa för pengarna :P
Det jag vet att jag ska göra för mina pengar är:
  • Betala räkningar
  • Shoppa: kläder, smink och nya solglasögon!
  • Industrial Piercing
  • Betala tillbaka skulder
Men nu har jag kommit på en ny sak jag vill göra också och det är att göra en industrial piercing (stavning?) i örat :D Eller jag har ju tänk på det ett tag men nu funderar jag verkligen på att göra det, men om jag har råd så att säga efter allt annat skit. Och för er som undrar vad en "industrial piercing" är för något så kan jag säga att det är en "stav piercing" som man sätter snett i örkanten, vet dock inte hur jag ska förklara men kan lägga upp en bild så förstår ni nog :)
Jag vet inte varför jag har blivit sugen på att göra en sån, men jag tycker att det ser lite små ballt ut x)
och jag gillar att testa nya saker som kan ge lite förändring, det kan vara kul :)
jag skulle ju ha klippt mig denna månad också men det är ett större steg för mig att ta för jag är så otroligt kräsen och rädd om mitt hår så det är sjukt! Visst, jag kan ju färga det hit och dit, men det där med att klippa mig är inte min grej, det ända jag klipper är topparna isåfall för jag gillar mitt hår och tycker att det är snyggt med långt hår! :)
Jag skulle aldrig passa i kort hår....

Nej, nu blir det nog att lyssna på lite musik och sen somna till den :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar