fredag 18 mars 2011

Torsdag.

Idag var ju min jobb intervju.. den gick bättre än förväntat faktiskt :)
Började med en intervju och slutade med en rundvandring där jag kanske ska vara om jag får jobb.
Det hela tog typ 2½ timme, men tiden gick fort och det var väldigt trevliga människor där, träffade även en tjej där som jag känner så det var ju lite kul.
Tänk att på SSAB här i Oxd så jobbar det ca 2400pers! och det är lika stort som Monaco! Fatta vad stort det är! och sen finns det även på 4 ställen till i sverige och sen i 45 andra länder! Helt sjukt....
Så nu väntar jag bara på att dom ska ringa med besked om jag får jobbet eller inte.

Färgade även håret idag :)
Ska ju på modell tjosan imorgon och då kan man ju inte ha en jävla utväxt i skallen *haha*
så min snälla vän Tessan hjälpte mig så nu ser jag ut som folk i skallen igen :D
vart lite mörkare men det är skitsamma :)

Imorgon kommer det säkert ut lite bilder från fotograferingen så håll koll ;)
Nu ska jag sova så jag orkar upp.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar