onsdag 27 januari 2010

Ännu en ny blogg.

Ja då har jag skaffat mig ännu en ny blogg, det här är min 4:e blogg tror jag... jag hittar aldrig någon som jag gillar direkt, jag har prövat metrobloggen och blogg.se blandannat. Metrobloggen gillade jag till en viss början då jag skrev i den hela tiden, men sen så vart det andra saker i min väg så då tappade jag lusten tillslut att skriva, men nu ska jag prova denna blogg, eftersom jag har fått tillbaka lusten att skriva ;)
I denna blogg kommer jag skriva om allt, precis vad jag tycker och tänker och vill, har jag åsikter så skriver jag gärna om dom, varför annars ha åsikter ifall man inte berättar om dom? Då kommer det ju inte bli någon ändring här i världen, jag kommer också skriva om saker som jag tycker om och defenetivs inte tycker om, ta mig för den jag är, annars är det bara att dra.
Jag är en tjej som vet vad jag vill och inget kan hindra mig. Jag skriver dock i denna blogg som anonym, bara för ifall jag skriver om saker som jag inte vill kommer ut till dom som jag känner/ älskar, det kan vara mycket privata saker och då kan det vara skönt att bara kunna skriva av sig ifall man inte vill prata med någon om det, så då har jag ju bloggen som jag kan vända mig till ifall ni förstår vad jag menar? Så som sagt, jag är en rak och ärlig människa som har mina tankar och synpunkter, precis som alla andra. Jag hoppas att ni läser min blogg och tycker om den, och glöm inte att ni får mer än gärna lämna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar