onsdag 27 januari 2010

Sömnproblem.

Ja, jag har ju då sömnproblem, usch! Vet inte riktigt varför jag inte kan lägga mig ner och sova, jag är ju trött, men något hindrar mig. Vaken är jag och ensam i mörkret, min sambo ligger och snarkar för fullt. Fan jag vill också kunna somna och sova hela natten utan problem. Det är jobbit. Jag har setat och försökt redigera bloggen lite, men orkade inte hålla på mer, vart tråkigt. Jag håller kanske på med det imorgon ifall jag har tid över. Imorgon blir det att åka och hämta killens nya data, han fick delarna till den idag men chassit eller vad det heter kommer imorgon, det var en säkerhetsgrej sa han i kassan när vi hämtade ut delarna till den, helt onödigt, datan kosta fan 12.000kr då är det väl klart att man vill ha den på en gång och inte gå och vänta på den? Lite underligt. Jag längtar tills nästa månad den sista, för då ska jag också få en ny data, jag ska få en ny bärbar av min underbara sambo, vi hittade en idag och den kostar ca 7.500kr, det var en HP Pavillion (vet ej hur det stavas) men den var fin och bra och jag bara längtar tills vi ska köpa den, det är inget fel på den jag har nu heller men killen har lovat mig en och han vill så gärna köpa en till mig så då är det ju klart att han får det ;)

Här är datan jag ska få:


är den inte fin? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar