onsdag 24 februari 2010

Ingenting :(

Jag hittade ingenting att beställa :(
antingen så var det förstort det jag ville ha eller så var min storlek slut och när jag väl hittar min storlek på något så ser det förjävligt ut....så typiskt.
Jag får väl vänta lite så kanske det kommer in nya kläder/badkläder så jag kanske hittar något kul då :)
Fast jag har ju en överdel till en bikini som jag fick av en kompis förra sommaren, hon hade beställt fel storlek så jag fick den :) men den är ju svart och jag vill ha en vit bikini denna sommar på stranden, det ser fräscht ut och man ser brunare ut ;) bara ett tips. Vit bikini och brunt hår = skit snyggt... något som verkligen är ett minus är ju blont hår, (är själv blond från början) man ser anbart blek ut och det är inte ett dugg snyggt till några klädfärger... jo rosa är snyggt när man har blont hår, men brunt hår det passar till allt ;D jag lovar!
För överigt så tycker jag att brunt är ganska snyggt på allt, kläder,möbler,prydnader,hårfärg,ögonskugga..ja det mesta, brunt och brons/guld färg is the shit ;D
Varför ska man se så tråkig ut med blont hår när man kan synas och se fräsch ut med brunt hår? Jag menar... ja ni fattar ;)
Fast måste tillägga att ifall man har brunt underhår med blondslingat överhår, det är väldigt snyggt och fräscht det med.
Nae nu måste jag in i en dusch! Återkommer sen!

Här är ett exempel på Carolina Gynning i blont och brunt hår:
Blont:


Brunt:


Hon ser ju mkt snyggare ut i brunt hår :) eller?

Här är också en snygg hårfärg tills i sommar: (funkar alltid den med)


Har jag inte rätt? ;) så skippa det blonda i sommar va?, jag ska iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar