onsdag 24 februari 2010

Piss H&M

Ja ni hörde vad jag sa... blir så irriterad, jag satt och tittade på H&M´s shop online och tänkte att jag skulle beställa lite, jag hittade 3 saker jag ville ha och det var 2st bikinitoppar och sen så var det en presentbox med något smink i och allt det skulle ha gått på ca 100kr ink frakt men då fick jag inte beställa bara för det var tvunget att man måste beställa för minst 190kr, men jag hittade inget mer som jag ville ha förutom dom där 3 sakerna... varför får man inte beställa vad man vill? för vad man vill? det är ju sjukt. Dom kan ju inte tvinga en att köpa saker för 190kr ifall dom bara vill ha saker för t.ex. 100kr som mig... det är ju idiotiskt. Enligt mig iallafall. Men jag får väl kolla runt ifall jag kanske hittar något mer idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar