måndag 29 mars 2010

Aj, mina fötter.

Nu är man då hemma efter en dags arbete på den nya veckan, ganska skönt.
Men idag så har jag gått så mkt fram och tillbaka på jobbet så jag har ont i fötterna! Och dom där arbetsskorna...dom vill man inte tala om, haha.

Idag på arbetet så hände det väl inge speciellt, lika kul och trevligt som alltid annars, jag älskar att jobba och det stället, man skrattar hela dagarna.. och det är så ett arbete ska va, kul. Annars skulle man ju inte vilja jobba. - Trist.
Idag så skulle jag stämpla metallbrickor och eftersom det var så många som jag skulle stämpla så stod jag och räknade dom och varje gång så skulle Andreas ( kille på samma skift som mig) göra så jag tappade räkningen, och det tyckte han va skitkul och stod och skratta haha, men det gjorde ju jag med haha (A) så tillslut så sa jag till Andreas att han fick räkna brickorna haha och det gjorde han, snällt av han :)

Nae nu ska jag käka och rulla vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar