tisdag 30 mars 2010

Oj då. Fan :(

Kom på att jag har glömt bort att jag skulle döpa alla inlägg till p.dag 1 osv... haha.
Äsch, skitsamma.

Nu är jag iallafall hemma efter jobbet, usch vad stress det var idag och massa att göra, vi hann inte änns klart med allt för det var så mycket på en beställning som skulle ha vart klar på torsdag då lastbilen igentligen skulle kommit, men p.g.a. påsk och röda dagar så kommer den idag istället! där av en massa stress.
Det var en sak vi inte hann klart med och det var en pall som skulle va full med 50st bågar och dom var inte änns färdigskurna än, så Henry (han som skär i plasman) satt och höll på med det, och sen skulle dom slipas och sen skulle dom komma bort till våran station, blästern och sen skulle dom packas.... och det tar ett tag och skära ut dom där bågarna och sen slipa dom osv, det är ju trots allt 50st! Men men, Quach (eller hur han stavas) snubben som kommer och byter av oss kanske hann, men tror inte det för lastbilen skulle komma mellan 15.00 --> 15.30 och vi slutade kl 14.20 och då hade vi inte änns börjat med dom, så är ganska tvivelaktig till att han hann, om han inte är rekordsnabb och har turbo. haha!

Vill ni veta en annan sak? Mina skor jag skulle beställa idag är slut :'(
så nu får jag vänta tills dom kommer in igen :D eller beställa ett annat par, fast jag har hittat en grymt snygg vårjacka också för ca 699kr, tror jag ska beställa den för den var grym, och det är inte en sån jacka som alla andra går runt med heller :D
Något jag avskyr är när folk köper likadana kläder/saker bara för andra har det, tillexempel tights,sneakers-skor,pumps som alla har... nae usch vad tråkigt, fan hitta din egna stil, bara det inte är tant/gubbkläder... eller om du är tjock så ha INTE tighta (stavning?) kläder, usch vad äckligt och fult! Och samma sak gäller det killar, gå inte i linne om ni inte har muskler, det ser ju så fånigt och fult ut när killar kommer i linne så är dom smala som pinnar, eller är lite små tjocka... fan skaffa muskler så är det helt OK för det är snyggt! (och ganska sexigt ;)
Tur då att min kille har muskler ;D

Om man ska tala om min klädstil/smak så kan jag nog säga att mest så går jag i mjukbyxor och en t-shirt eller ett linne hemma och på fritiden, men om jag skulle vara en sån som lägger ner timmar på mig själv om dagarna ang kläder, smink osv... så skulle jag nog välja att klä mig i en lite "rockigare" klädstil, det är sexigt, men då menar jag inte att va kolsvart runt ögonen med halva byxor och en säckig t-shirt, utan den sexiga sidan av rocken ;)
För jag är deffenitivt (stavning?) inte den tjejen som skulle ta på mig t.ex. tights och sen tygskor och en t-shirt/linne... nae usch, det känns lite old lady för mig. haha!

jag har hittat ett annat par skor jag vill ha :D och dom kanske jag tänker köpa tills i sommar ;) snyggt med vitt.



Men dessa skor: NEJ TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar