tisdag 27 april 2010

3 dagar kvar!

Nu är det bara 3 dagar kvar till jag ska ha klarat av att blogg 100st inlägg! Men jag tror jag klarar det, fast det svåra är ju att man ska ha något att skriva om och jag har ABSOLUT INGENTING att blogg om :( det är lixom tomt i huvudet och då menar jag ingenting.

Jag menar min vardag har inte vart något spännande för jag gör aldrig några spännande saker eftersom jag har inga pengar och när jag väl vill hitta på något då vill ingen annan elller så har dom inga pengar...så opassande allt ska vara då. Nästa helg så ska jag ju iallafall på 1maj tåget i Norrköping så då kommer jag väl filma lite och ta en massa kort så då kommer ju det att hamna i bloggen, men dock inga privata kort eftersom jag är lite försiktig på den biten på tanke med alla idioter som finns där ute i sverige/världen och jag vet ju inte direkt ifall det är någon sån som läser min blogg, så lite på den "försiktiga" sidan är jag faktiskt. Och det kanske är lika bra det? Nae jag håller mig till den stil som jag har gjort hittills och det får ni nöja er med.

Just nu så går det en reklam på tv om att "The Ark" ska börja som en "serie" på tv då man kan följa dom i deras liv eller vad man ska säga, men det är absolut ingenting jag kommer kolla på för jag gillar dom inte direkt. Jag har alltid trott att Ola Salo? (tror jag han heter) är bög, men tydligen så ska han ha ett barn nu med sin flickvän, jag vet inte ifall han var förlovad också, men jag vart ändå lite chockad faktiskt. Men man lär ju sig något nytt varje dag.

Just ja, jag har fått lite ideér ang bloggen, jag har lite ideér om vad som kan göra bloggen "roligare" jag vill ju att ni ska gilla det ni läser, men jag skriver ju ändå vad jag vill och tycker för det är ju faktiskt min blogg :)
Så jag ska försöka att skriva saker som passar er ifrån mina viljor och ord.
Så håll koll så kanske ni märker något nytt snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar