tisdag 27 april 2010

Jag börjar lärar mig :)

Jag börjar lära mig lite smått och gott om hur man "gör om" sin blogg lite, jag lärde mig hur man lägger till rullande text idag, den ni ;)

Just nu så ligger jag och "kollar", på något program på 1an som handlar om alla melodifestivalslåtar och jag måste ju säga att alla länder hittills har skitlåtar! och sen en annan sak, vilken störande och irriterande människa den där Marie Serneholt (stavning?) verkar vara, hon tror hon är skit rolig men ingen skrattar och hon gnäller och klankar ner på andra "kändisar" och tror hon själv är dunder bra och snygg? (fast hon är ju inte ful, men ser normal ut). Hon är nästan på samma nivå som Kissie, men då står nog Kissie lite högre upp med tanke på att hon bara är 19? och marie är ju iallafall 25+? men ändå så är hon så... fjortisaktig?
Men nu ska jag inte ödsla mer tid på det för nu ska jag käka mackor och kolla på film och vänta på att älsklingen kommer hem från träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar